Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
30 procent wszystkich utonięć w Polsce to wypadki związane ze spożywaniem alkoholu...
Wraz z rozpoczęciem okresu letniego w Województwie Zachodniopomorskim zaingurowano kampanię społeczną pt. "30 procent".
Sezon wakacyjny co roku wiąże się ze zwiększoną ilością wypadków na obszarach wodnych. Niektóre z nich wiążą się z alkoholem i nietrzeźwością amatorów kąpieli.
W ubiegłym roku w województwie odnotowano 39 przypadków utonięcia po spożyciu alkoholu.
Celem kampanii jest propagowanie trzeźwości i ukazanie zagrożeń oraz negatywnych skutków spożywania alkoholu podczas wypoczynku nad i na wodzie.
W ramach kampanii w okolicach basenów i kąpielisk rozwieszono plakaty i billboardy promujące trzeźwy wypoczynek nad wodą. Przygotowano również gadżety promujące kampanię - piłki plażowe i etui wodoodporne na telefon.
Partnerami akcji "30 procent" są Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego, Samorządy gminne, które na swoich terytoriach posiadają obszary wodne oraz Lokalne Grupy Działania.