Szukaj
ok
Ankieta

Ile czasu spędzasz dziennie na oglądaniu programów telewizyjnych?

39%
mniej niż 2 godziny dziennie
22%
od 2 do 4 godzin dziennie
8%
ponad 4 godziny dziennie
31%
w ogóle nie oglądam telewizji
Newsletter

Aby otrzymywać biuletyn wpisz swój adres e-mail

ok
Bestsellery
Jak nie przytyć po rzuceniu palenia

Dagmar von Cramm , Jenny Levie

Nowość
Bestseller
28.99 PLN
Pułapka anoreksji - Dlaczego się choruje, jak wyzdrowieć

Valerio Albisetti

Bestseller
12.99 PLN
Toksyczni koledzy - Jak postępować z trudnymi współpracownikami

Alan A. Cavaiola, Neil J. Lavender

Bestseller
28.99 PLN
Uzależnienie od komputera i internetu u dzieci i młodzieży

Paulina Chocholska, Małgorzata Osipczuk

Bestseller
26.00 PLN
Logowanie
Login
Hasło
Przypomnij hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Dodaj blog
blogi
  1. 2010-03-04 ti60 | 
  2. 2010-02-26 outlaw88 | 
  3. 2010-02-26 fetixxx | 
  4. 2010-02-24 88lbn88 | 
  5. 2010-02-08 palmeister | 
  6. 2010-01-26 galatea | 
  7. 2010-01-06 alamakota1 | 
  8. 2010-01-04 elvira-DE | 
  9. 2010-01-03 xxsebeqxx | 
  10. 2010-01-03 beria | 
blogi statystyki
Już 47 osób założyło u nas bloga.
Napisaliście 51 notek
i komentarzy

Nie masz jeszcze swojego pamiętnika? Załóż go już teraz za darmo!
Jedzenie pokarmów bogatych w magnez może zapobiegać rozwojowi zespołu metabolicznego
dodano: Wtorek, 9 Marzec 2010, 8:58:57
Wyniki ostatniego badania przeprowadzonego przez amerykańskich badaczy z Northwestern University świadczą, że zachorowanie na zespół metaboliczny może być m.in. związane z niedoborem magnezu.
Miłośniczki czerwonego wina tyją mniej od abstynentek
dodano: Wtorek, 9 Marzec 2010, 7:56:06
Zespół brytyjskich badaczy z Brigham and Women's Hospital w Bostonie wykazał, że kobiety, które spożywają umiarkowane ilości alkoholu, zwłaszcza czerwonego wina, tyją mniej od abstynentek.
Nadużywanie leków przeciwbólowych prowadzi do utraty słuchu
dodano: Poniedziałek, 8 Marzec 2010, 17:18:58
Nawet popularne preparaty dostępne bez recepty, jeśli są nadużywane - powodują poważne efekty uboczne. Zespół amerykańskich badaczy odkrył, że nadużywanie leków przeciwbólowych prowadzi do utraty słuchu, zwłaszcza u mężczyzn poniżej 50 roku życia.
Co decyduje o efektywności antynikotynowych i antyalkoholowych kampanie społecznych?
dodano: Poniedziałek, 8 Marzec 2010, 13:47:57
Niedawno pisaliśmy o sukcesie kampanii społecznej pod hasłem "Papierosy pożerają cię żywcem". Okazuje się jednak, że w niektórych sytuacjach kampanie mające zapobiec paleniu czy piciu alkoholu w rzeczywistości wzmacniają jeszcze niepożądane zachowania...
Jak ustawa antynikotynowa wpłynie na polską gospodarkę?
dodano: Poniedziałek, 8 Marzec 2010, 12:16:17
Na wprowadzeniu zakazu palenia w miejscach publicznych najbardziej ucierpią właściciele objętych nim budynków. Najwięcej zarobią z kolei firmy remontowe i producenci materiałów budowlanych, a także przemysł farmaceutyczny i producenci e-papierosów.
"Pomoc zamiast kary" dla lekarzy - alkoholików
dodano: Poniedziałek, 8 Marzec 2010, 9:51:25
20% lekarzy i 10% lekarek nadużywa alkoholu, a odsetek pijących pań dynamicznie rośnie. Jest to zawód wysokiego ryzyka, jego wykonywanie oznacza częstą konfrontację z trudnymi, stresującymi sytuacjami, co nie pozostaje bez wpływu na rozwój uzależnień.
Bierne palenie dzieci i nastolatków a ryzyko chorób układu krążenia
dodano: Poniedziałek, 8 Marzec 2010, 8:59:51
Nawet niewielka ekspozycja na dym tytoniowy może szkodzić naczyniom krwionośnym dzieci i nastolatków. U dzieci najbardziej narażonych na bierne palenie ściana tętnicy szyjnej jest o 7% grubsza niż u pozostałych, a ściana aorty - o 8% grubsza.
Papierosy "pożerają żywcem" o 450 tysięcy osób mniej
dodano: Piątek, 5 Marzec 2010, 14:59:57
W czasie trwania ostatniej ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem "Papierosy pożerają cię żywcem" około 450 tysięcy palaczy rzuciło palenie. Dowodzi to, że kampanie antynikotynowe pomagają palaczom w podjęciu decyzji o zerwaniu z nałogiem.
Większa zawartość tlenu w alkoholu = mniejszy kac
dodano: Piątek, 5 Marzec 2010, 11:22:07
Koreańczycy zaobserwowali, że większa zawartość tlenu w alkoholu ułatwia przekształcenie aldehydu octowego w kwas octowy, co pozwala na szybsze zwalczenie negatywnych skutków upicia się. W rezultacie - kac jest mniejszy lub nie ma go wcale...
Temperatura powietrza a ryzyko przedawkowania kokainy
dodano: Piątek, 5 Marzec 2010, 10:08:01
Amerykańscy naukowcy ustalili, że przypadki przedawkowania kokainy zdarzają się częściej w okresie letnim, gdy temperatura otoczenia przekracza 24 stopnie Celsjusza.
Copyright © 2008-2010 Narkotyki.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kliknij tutaj aby skontaktować się z administratorem.
Forum Psychologiczne Autoagresja